Palveluasiantuntija, Balance Quality-tiimi

Hakuaika alkaa: 16.05.2019 11:00 - Hakuaika päättyy: 23.06.2019 23:59

Saako merkityksellinen työ sinut sähköistymään? Tule toteuttamaan kanssamme älykästä yhteiskuntaa! 

Meillä olet arvostettu osaaja ja pääset työskentelemään monipuolisten ja mielenkiintoisten työtehtävien parissa osana rentoa ja kannustavaa työporukkaamme. Tarjoamme sinulle haasteita ja vastuuta, sillä uskomme juuri sen tekevän työnteosta mukavaa, kehittävää ja palkitsevaa. Empower-matkallesi tueksesi saat kannustavat, avuliaat ja osaavat kollegat.

Avoinna olevat tehtävät sijoittuvat Empowerin Energy Intelligence -liiketoimintaan, jossa autamme asiakkaitamme parantamaan energialiiketoiminnan tehokkuutta älykkäillä tietojärjestelmäratkaisuilla ja tiedonhallintapalveluilla. Olemme mukana useissa mielenkiintoisissa kansainvälisissä uuden teknologian hankkeissa älykkään sähköverkon, sähköautojen latausjärjestelmien ja energiatehokkuuden kehittämiseksi. Kehitämme järjestelmiä ja palveluja yhdentyville pohjoismaisille sähkömarkkinoille ja palvelumme kattavat koko energiatoimialan arvoketjun. 

Tehtävänkuvaus

Palveluasiantuntijan tehtävässä työskentelet osana Balance Quality –tiimiä. Tehtävänäsi on vastata pääasiassa sähkön myyjänä toimiville asiakkaille tuotettavista laadukkaista päivittäispalveluista, sisältäen sopimusprosessien hallinnan, mittaustietojen hallinnan, raportoinnin ja laskutuksen. Tärkeimmät työkalusi näiden tietojen ylläpitoon ja palvelujen hoitamiseen on asiakas- ja mittaustiedonhallintajärjestelmä ja kommunikointi muiden markkinaosapuolien kanssa. Tehtävässäsi pääset tutustumaan myös muiden pohjoismaiden sähkömarkkinoihin ja hoitamaan prosesseja esim. Tanskan ja Norjan datahubeissa.

Tehtäväsi sisältää myös yhteydenpitoa asiakkaisiimme palvelutason raportoinnissa ja toimit tiiviissä yhteistyössä myös laskutuksen sekä järjestelmä- ja palvelukehityksen kanssa.

Mahdollinen toimipiste: Helsinki, Jyväskylä, Harjavalta, Tampere.

Toivomme sinulta: 

  • aiempaa kokemusta energia-alan asiantuntijatehtävistä

  • sujuvaa suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa (ruotsin kielen taito katsotaan eduksi)

  • tehtävään soveltuvaa sähkö- tai tietotekniikka-alan koulutusta

  • luontevaa tietotekniikan ja tietojenkäsittelytaitoa

Tehtävässä menestymistä edesauttaa: 

  • ymmärrys jakeluverkonhaltijan ja sähkön myyjän markkinaprosesseista

  • hyvät asiakaspalvelu- ja kommunikointitaidot

  • oma-aloitteisuus

  • reipas- ja ennakkoluuloton asenne

  • koet yrityksemme arvot omaksesi.

Otatko haasteen vastaan?

Tule luomaan kanssamme parhaita asiakaskokemuksia! Tarjoamme sinulle alan johtavan palveluyrityksen kokemuksen, mahdollisuuden kehittyä ammattitaitoisessa ympäristössä ja tehtäviä kehittyvien energiamarkkinoiden parissa.

Lähetä hakemuksesi 23.6. mennessä osoitteessa www.empower.fi/ura. Lähetäthän hakemuksesi pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Laura Poikela, puh. +358 44 425 2565.


Empower on kansainvälinen yritys, joka toteuttaa älykästä yhteiskuntaa ja ylläpitää sen toimintaa 24/7. Kehitämme digitaalisia alustoja ja ratkaisuja hyödyntäen vahvaa kokemustamme ja osaamistamme voimalaitosten ja tehtaiden kunnossapidosta sekä älykkäiden sähköverkkojen ja tietoliikenneyhteyksien rakentamisesta ja ylläpitämisestä. Kehitämme modulaarisia ohjelmistoja ja tuotamme palveluita energia-alan asiakkaidemme Big Datan hallintaan. Toimintamme kattaa Pohjoismaat ja Baltian. Konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 245,3 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 1700 henkilöä. www.empower.fi

Hae työpaikkaa