Teollisuus 4.0:n maailma koostuu itseohjautuvuudesta ja kyber-fysikaalisista järjestelmistä.

Teollisuus 4.0:sta puhuttaessa kyse on älykkäästä tehtaasta, jossa kyber-fyysikaaliset järjestelmät ohjaavat ja valvovat prosesseja sekä tekevät päätöksiä. Työnkulku on digitalisoitu ja ohjaus tapahtuu automatisoidusti datan avulla. Hyödyt ovat selkeitä. Tuotantotehokkuutta voidaan selkeästi parantaa ja riskialttiissa työympäristöissä myös turvallisuutta parantaa dramaattisesti.

Empower avasi uuden Smart Factoryn Haminaan

Haminan Hailikariin valmistuva älytehdas vahvistaa merkittävästi Empowerin asemaa älykkään yhteiskunnan mahdollistajana ja alan edelläkävijänä. Tehtaassa tuotetaan huoltokeskuspalveluja eri teollisuuden aloille uusinta IoT-teknologiaa ja datan keruuta hyödyntäen.

CASE: Moderni älytehdas

Vesivoiman luotettava huoltokumppani

Empower huolehtii Koskienergian 23:n voimalaitoksen huollosta, kunnossapidosta ja valvonnasta.

CASE: Huoltopalvelua Koskienergia Oy:lle

Fortumin Loviisan ydinvoimalaitoksen vuosihuolto

Empowerin pitkäaikainen palvelusopimus Fortumin Loviisan ydinvoimalaitoksen vuosihuollon linjatöissä jatkui.

– Empower on meille pitkäaikainen kumppani, jonka kanssa yhteistyö on toiminut hyvin, kertoo Fortumin Markku Riekkinen.

CASE: Turvallinen ja luotettava toiminta

Ainutlaatuista vesivoimalapalvelua

– Empower kykenee tarjoamaan palvelukokonaisuuden, johon sisältyvät sekä valvomo- että jatkuvat kunnossapitopalvelut, ja tällaista ei Suomen markkinoilla kukaan muu pysty tarjoamaan. Merkittävä etu on myös se, että Empower tuntee hyvin laitoksemme, kertoo Vattenfallin Erik Mälkki.

CASE: Pitkäaikainen yhteistyö Vattenfallin kanssa